insta moments #01 | Personal


1. Uma tartaruga gigante que eu salvei de um atropelamento  |  2. Lanchinho de melão e ameixa-maçã  |  3. Sumo de ameixa que eu fiz  |  4. Gelado que comi na companhia do meu irmão  |  5. Melância amarela que a minha mãe comprou  |  6. roses also have thorns look #details  |  7. roses also have thorns look #details  |  8. roses also have thorns look #details  |  9. Primeiro dia de piscina de 2014  |  10. Pássaro bebé que eu salvei da morte e que ensinei a voar
NÃO SE ESQUEÇAM DE ME SEGUIR NO INSTAGRAM, AQUI.

1. A giant turtle I saved from being run over  |  2. Melon and apple-plum snack I made  |  3. Plum juice I made  |  4. Ice cream I ate with my brother  |  5. Yellow watermelon mom bought  |  6. roses also have thorns look #details  |  7. roses also have thorns look #details  |  8. roses also have thorns look #details  |  9. First pool day of 2014  |  10. Baby bird which I rescued from death and taught to fly
DON'T FORGET TO FOLLOW ME ON INSTAGRAM, HERE.

You May Also Like

0 comentários

Obrigada pelos comentários.
Todos serão respondidos, brevemente, nos respetivos blogues.