zara home: "portuguese tiles" | Decor


De passeio pela Zara Home, loja pela qual eu sou realmente apaixonada, vi uma coleção nova, linda (!), inspirada na azulejaria portuguesa.
Desde sempre achei o azulejo português muito bonito (e espero sinceramente que não deixe nunca de se usar) mas quando vi as pecinhas da nova coleção fiquei louca, então quando cheguei a casa fui ver o lookbook no site. Deparei-me, então, com estas conjugações lindas e que resultam muito muito bem e senti uma necessidade imensa de partilhar com vocês.
Apesar da mistura de padrões e cores tudo faz sentido, para mim, nesta decoração.
Eu adoro e vocês? Decorariam assim o vosso cantinho?

Walking by Zara Home store, for which I am truly passionate about, I saw a new beautiful (!) collection, inspired on Portuguese Tiles. 
I always found Portuguese Tiles very beautiful (and I sincerely hope that we never stop using it) but when I saw those little pieces of the new collection I went crazy, so when I got home I went to see the lookbook on the website. So, I was faced with these beautiful combinations that result very very well and I felt a big need to share them with you. 
Despite of the mix of patterns and colors all makes sense to me on this decoration.
I love it, and you? Would you decorate your room like this?








You May Also Like

0 comentários

Obrigada pelos comentários.
Todos serão respondidos, brevemente, nos respetivos blogues.